ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

پرفروش‌ترین گوشی در آمریکا

آیفون ایکس آر عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند بازار ایالات متحده آمریکا در دومین فصل از سال ۲۰۱۹ میلادی را به خود اختصاص داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، آیفون ایکس آر ( iphone XR) که به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و نسبتا ارزان قیمت نسبت به دو پرچمدار دیگر آیفون از سوی شرکت آمریکایی اپل معرفی ، رونمایی و عرضه شد ، توانست در بازارهای جهانی و کشورهای مختلف نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به محصولات فناوری را به سمت و سوی خود را جلب کند.

حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش های منتشر شده حاکیست که این گوشی موفق شده است عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند فروخته شده در بازار ایالات متحده آمریکا را در دومین سه ماهه از سال جاری میلادی را از آن خود کند و سهم خود را در این بازار مهم به ۷.۸ درصد برساند.

همچنین بخوانید

بر اساس آمار و گزارش های موسسه تحقیقاتی Kantar World Panel  که وب سایت phonearena  آمده است، این گوشی توانسته است در این بازه زمانی گوی رقابت را از گوشی‌های آیفون ۸ و آیفون ایکس‌اس مکس نیز برباید و در جایگاه بالاتری در مقایسه با آنها بایستد.

پرچمداران سامسونگ نیز همچون گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم جدول پرفروش ترین گوشی های آمریکا جای گرفته اند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا