ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ایرانسل و ساتا تفاهم نامه همکاری امضا کردند

همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ ایرانسل و «سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)» تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز ۲۹ تیرماه ۱۳۹۸ تفاهم نامه همکاری با سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) به منظور افزایش ارتباط و همکاری‌های اقتصادی، علمی، پژوهشی، آموزشی و خدمات مشاوره‌ای، اشتراک تجربیات و دانش در زمینه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، بین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و دکتر ابراهیم محمودزاده، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) امضا شد.

با توجه به این تفاهم نامه برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره برداری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های طرفین با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه‌ ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مشارکت در طراحی و اجرای طرح‌های تجاری مناسب در حوزه‌های تخصصی مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت خواهد گرفت.

همچنین بخوانید

ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ غرفه‌های جداگانه‌ای در سالن‌های ۶، ۸-۹، ۱۸، ۲۷ و ۳۸ و محوطه نمایشگاه را برای ارائه و معرفی خدمات خود، در نظر گرفته است.

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ از پنجشنبه ۲۷ تا یکشنبه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸، پذیرای بازدیدکنندگان است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا