ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

آمادگی برای خرید اپلیکیشن‌های مربوط به صنعت نمایشگاهی

در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی عنوان شد که آمادگی برای خریداری اپلیکیشن‌های مربوط به صنعت نمایشگاهی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدباقر اثنی‌عشری -رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای- امروز در حاشیه نمایشگاه الکامپ در نشست خبری تفاهم بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، با بیان اینکه الکامپ بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری کشور است، گفت: علی‌رغم مشکلاتی مانند گرما در دو روز برگزاری نمایشگاه، بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان رضایت نسبی داشتند و امیدواریم در دو روز آینده هم آنها را راضی نگه داریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با توجه به اشرافی که به بازار دارد، بنا دارد تجربه و دانش فنی و شبکه ارتباطی خود را با شرکت‌ نمایشگاه‌ها در ارتباط بگذارد که این موضوع یکی از بندهای تفاهم‌نامه امروز است.

همچنین بخوانید

در این نشست همچنین بهمن حسین‌زاده -سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی- با بیان اینکه تمام تلاشمان را کردیم که نمایشگاه به بهترین نحو انجام شود، گفت: ما از ابتدای امسال یک فضای جزیره‌ای برای استارت‌آپ‌ها در تمامی نمایشگاه‌هایی که برگزار شد، از جمله نمایشگاه بانک، بورس و بیمه، نفت و پتروشیمی، گاز و پالایش و نمایشگاه تجهیزات ورزشی، قرار دادیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: راه گذار از تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی، استارت‌آپ‌های فناوری است.  نمایشگاه‌ها محل عرضه توانایی‌هاست و نمایشگاه بین‌المللی محل شکوفایی استارت‌آپ‌های فناوری خواهد بود.

حسین‌زاده با دعوت افراد توانمند در نوشتن اپلیکیشن و برنامه اظهار کرد: ما نیازمند اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های صنعت نمایشگاهی هستیم که بتواند اقداماتی مانند روان‌سازی ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ‌ها را ساماندهی کند. همچنین ما آمادگی خریداری اپلیکیشن‌های مربوط به صنعت نمایشگاهی را داریم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا