خودروصنعت، معدن، تجارت

صنعت خودرو و قطعات از توان داخل استفاده کند

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: حضور خودروسازان در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی زمینه رشد بومی‌سازی را در کشور فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حسینعلی امیری در بازدید از غرفه گروه سایپا در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، اظهار کرد: کشور نیازمند توجه بیشتر به توانایی‌ها و ظرفیت‌های درونی است و در صنعت خودرو، به‌طور ویژه نیازمند توجه بیشتر هستیم.

وی با قدردانی از ابتکار و تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت، از برنامه دولت برای اختصاص حمایت‌های مادی و معنوی از بومی‌سازی صنایع خبر داد و افزود: باید تلاش کنیم تا توسعه داخلی‌سازی صنایع درکشور گسترش یابد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: عزم لازم در مدیران صنعت خودرو و قطعه‌سازی برای رونق‌بخشی به تولید داخل ایجاد شده و باید برای اجرای عملیاتی آن برنامه‌ریزی شود.

امیری در ادامه افزود: صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور در حال حاضر نیز با اتکا به توانمندی‌های خود، به فعالیت ادامه داده است.

وی تاکید کرد: صنعت خودرو کشور به باور پیشرفت با تکیه بر داخلی‌سازی رسیده و در آینده با همین رویکرد، موفقیت‌های خود را ادامه خواهد داد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا