صنعتصنعت، معدن، تجارت

به فعلیت رسیدن توانمندی متخصصان ایرانی در نمایشگاه ساخت داخل/ گام برداشتن برای رسیدن به خود کفایی

معاون امور مجلس و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید گفت: توانمندی متخصصان ایرانی در چنین نمایشگاه‌هایی به فعلیت می‌رسد و نمود لازم را پیدا می‌کند.

قاسم رمضانپور در گفت و گو با ایدرونیوز بیان کرد: استفاده از ظرفیت و توان داخلی در ساخت داخل قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت و بهرهگیری از مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان، گامی ارزشمند در صنعت کشور محسوب می شود.

او برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید را گام ارزشمندی جهت رسیدن به خودکفایی دانست و توضیح داد: این نمایشگاه ها که عرضه توانمندی داخلی ما است و کارخانجات و صنعتکاران، توانمندی خود را در معرض دید دیگران می گذارد، خیلی می تواند متاثر و کمک کننده باشد .

رمضانپور ادامه داد: با توجه به شرایطی که کشور در حال حاضر به سر می برد و نیازهایی که از این حیث وجود دارد، نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید یکی از فرصت های طلایی است که می تواند در جهت ارتقا و توسعه فناوری کمک کند.

معاون امور مجلس و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه درباره نقش معاونین پارلمانی در هم افزایی گفت: یکی از وظایف هرکسی که در سیستم دولتی مشغول به فعالیت است؛ این است که به هم افزایی در جهت رشد و ارتقای تولید کمک کند.

او ادامه داد: معاونان حقوقی و پارلمانی می توانند باانتقال به موقع و بهینه اطلاعات به مقامات مسئول خیلی راهگشا باشند همچنین می توانند ما برقراری ارتباط موثر نمایندگان مجلس، کمیسیون ها و فراکسیون ها با مسئولان بالادستی خود ایفای نقش کنند .

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا