صنعتصنعت، معدن، تجارت

انعقاد ۲۵ قرارداد و ۱۳۰ تفاهم نامه در نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از انعقاد ۲۵ قرارداد همکاری در نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید خبرداد.

محمدرضا عبدالهی در گفت و گو با ایدرونیوز افزود: در نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید که از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی با حضور ۲۲۰ شرکت برگزارشد، بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه بین شرکت های تولید کننده و متقاضیان مختلف امضا شد.

او با اشاره به استقبال چشمگیر و خارج از انتظار شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از نمایشگاه گفت: در ۳ روز برگزاری نمایشگاه بیش از ۳ هزارو ۳۰۶ مذاکره برای ساخت داخل انجام شده است.

عبدالهی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان از حضور در این نمایشگاه رضایت کامل داشتند توضیح داد: در نخستین نمایشگاه تولیدکنندگان و متقاضیان در بخش های صنایع خودرو و قطعات، لوازم خانگی و لوازم غیر فلزی، مخابرات، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی،صنایع دریایی، صنایع معدن فلزی و غیر فلزی از ۲۱ استان کشور حضور داشتند.

او به حضور بیش از ۲۲۰ شرکت و تشکل در این نمایشگاه اشاره و تاکید کرد:۴۱ درصد از فضای این نمایشگاه به صنعت خودرو و قطعات آن اختصاص داشت.
همچنین صنایع مربوط به مخابرات ۱۴ درصد، صنایع معدنی ۱۱ درصد، لوازم خانگی فلزی و سازمان ها و نهاد ها ۱۰ درصد و نفت، گاز و پتروشیمی ۳ درصد از مساحت نمایشگاه را به خود اختصاص داده بودند.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا