بانکبانک و بیمه

رشد پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات شعبه شیراز درمیان شعب بانک توسعه صادرات

رئیس شعبه شیراز بانک توسعه صادرات گفت: شعبه شیراز درپرداخت تسهیلات ریالی در سال ۱۳۹۷ رتبه ششم و در ضمانت نامه صادره ریالی رتبه دوم را در بین شعب بانک توسعه صادرات ایران به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه خبری اگزیم نیوز، سیدصمدالدین هاشمی این شعبه درپرداخت تسهیلات ریالی در سال ۱۳۹۷ رتبه ششم و در ضمانت نامه صادره ریالی رتبه دوم را در بین شعب بانک توسعه صادرات ایران به خود اختصاص داده است .

هاشمی در گفتگو با خبرنگار اگزیم نیوز گفت: این شعبه تا پایان خردادماه سال جاری ۳۰۵میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش به واحدهای تولیدی صادراتی استان در حوزه های پتروشیمی ، فولادی، شیرین بیان ، محصولات کشاورزی ومعدنی اعطا کرده است.

همچنین بخوانید

به گفته رئیس شعبه بانک توسعه صادرات، شعبه شیراز از لحاظ دسترسی به اهداف از رتبه ۱۱ درسال ۹۶ به رتبه ۱ و ازلحاظ عملکردی، شعبه از رتبه ۱۱در سال ۹۶ به رتبه ۲ در سال ۹۷ ارتقا پیدا کرده است.

هاشمی بیان داشت: بانک در راستای شعاررونق تولید در سال ۱۳۹۸ ، سیاست های اعتباری سال جاری خود را در جذب حداکثری فعالین صادراتی استانها ابلاغ کرده است.

وی افزود: در راستای پیاده سازی شعار رونق تولید این شعبه تلاش کرده با مشارکت متولیان این حوزه همچون سازمان صمت و اتاق بازرگانی، صادرکنندگان فعال استان را درجهت بهره مندی هرچه بیشتر از خدمات بانک توسعه صادرات ایران ترغیب کند.

هاشمی یادآور شد: بانک با ارائه تسهیلات تلفیقی از محل منابع بانک و منابع صندوق توسعه ملی با نرخ ۱۴.۵- ۱۴ درصد به فعالان صادراتی، توانسته است با کاهش هزینه تامین مالی و کاهش بهای تمام شده محصولات صادراتی، امکان رقابت پذیری را برای تولیدکنندگان کالای صادراتی فراهم کند.

رئیس شعبه شیراز بانک توسعه صادرات ایران اظهار امیدواری کرد که مشتریان بانک نه فقط در بخش تسهیلات بلکه از سایر خدمات این بانک برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند.

وی به فراهم شدن بستر بانکداری باز در بانک توسعه صادرات ایران اشاره کرد و گفت: به تازگی با ایجاد بستر بانکداری باز در بانک توسعه صادرات ایران، مشتریان می توانند در مدت کوتاه ترین زمان ممکن، بدون حضور در شعبه از خدمات این بانک استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز شعبه شیراز تا پایان خردادماه سال جاری ۳۰۵ میلبارد و ۹۹۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده و مانده تسهیلات این شعبه ۲ هزار و ۱۶۱ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال است.

به گفته رئیس شعبه شیراز بانک توسعه صادرات ایران، حواله جات ارزی صادره از این شعبه در سه ماهه اول سال جاری ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار دلار و همچنین حجم ضمانت نامه های ریالی صادره از شعبه شیراز را تا پایان خردادماه ۶۲ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال بوده است.

سید صمدالدین هاشمی گفت: تعامل بین شعبه بانک و بنگاه های صادرات محور استان به منظور جذب مشتریان تازه برای بانک به صورت مستمر برقرار است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا