انرژی

کاظم زاده: مسائل سلیقه‌ای در اجرای پروژه‌ها بزرگترین ضربه را به کشور زده است

نماینده دهلران گفت که مسائل سلیقه‌ای بزرگترین ضربه را در اجرای پروژه‌ها به کشور زده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، شادمهر کاظم زاده در جلسه عصر امروز (دوشنبه) مجلس در توضیح سوالش در خصوص علت عدم اراده جدی برای اجرای پروژه‌های ملی آب در استان ایلام گفت: وزارت نیرو در چند سال اخیر حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال هزینه کرده که دستاوردی در استان ایلام نداشته است. قطعه چهارم پروژه سامانه گرمسیری در سال ۹۷ بدون دلیل تعطیل شد و اکنون کاملا متوقف شده است در سال ۹۰ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد اما هنوز سد تنظیمی پایین دشت نیروگاه سیمره اجرا نشده است که این عدم ساماندهی رودخانه در پایین دشت سیمره باعث تحمیل خسارت به مردم شده است.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای سد سیمره ۶۵۰۰ هکتار از مرغوب ترین زمین‌های مردم برای مخزن سد به تصرف درآمد زمین‌ها به قیمت پایین از مردم خریداری شد مردم گلایه نکردند اما حداقل انتظارشان آن است که تخصیص آب منطقه جابجا شود. البته که مسائل سلیقه‌ای در اجرای پروژه‌ها بزرگترین ضربه را به کشور زده است.

همچنین بخوانید

نماینده دهلران با انتقاد از عدم تامین آب شرب در روستاهای حوزه  انتخابیه‌اش به خصوص روستای دشت عباس گفت: در این روستا هفته یک بار با تانکر آب رسانی می‌شود که این نگران کننده است. این وضعیت باعث گلایه‌های در بین مردم شده که نتیجه آن سیلاب‌های متعدد در زمین‌های کشاروزی و از بین رفتن زندگی مردم است راهی جزو مراجعه مردم به کلانشهرها باقی نمانده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا