ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ایرانسل برای حمایت از تولید مودم‌ اینترنت در داخل کشور پیشقدم شد

برای نخستین بار در ایران، ایرانسل و یک شرکت دانش بنیان، توافق کردند تا مودم‌های اینترنت در داخل کشور به تولید انبوه برسد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، عصر دیروز یکشنبه، ۳۰ تیرماه، همزمان با آخرین ساعات برگزاری نمایشگاه‌های «الکامپ ۲۰۱۹» و «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و مهندس محمد جابری، مدیرعامل شرکت دانش بنیان «اتصال صنعت میانه» (ESM)، برای خرید و تولید انبوه مودم‌های اینترنت به توافق رسیدند.

ایرانسل به عنوان اپراتور برتر هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در زیرشاخه «خریدار برتر تولیدات داخلی»، با هدف حمایت از تولیدات شرکت‌های تولید کننده داخلی، توافقات اولیه برای تأمین سه مدل مودم اینترنت همراه، اینترنت ثابت و مودم‌های دوگانه (ثابت و همراه) را با شرکت اتصال صنعت میانه به نتیجه رسانده است.

بزرگترین اپراتور دیتای ایران در نظر دارد تا پس از اتمام ارزیابی‌های کارشناسی‌های در دست انجام و در صورت کسب نتایج مورد انتظار، در مرحله اول ۱۵ هزار و در مرحله بعد ۵۰ هزار سفارش برای تولید و عرضه این مودم‌ها ثبت کند.

ایرانسل سعی دارد تا با شناسایی و حمایت از محصولات، ایده‌ها و خدمات شرکت‌های داخلی، سهم بازار ارائه دهندگان داخلی را در بازارهای حوزه تله‌کام افزایش دهد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا