ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربناییکسب و کار

حمایت از کالای ایرانی به واسطه کسب و کارهای نوپا

۵۰۰ استارتاپ در نمایشگاه الکامپ 98 گردهم آمده اند

۲۷ تیر ماه بیست‌وپنجمین دوره از نمایشگا الکامپ با حضور وزیر ارتباطات، وزیران کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان و تعدادی از سفیران در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ سالن‌های کسب‌و‌کارهای نوپا یا همان استارتاپ‌ها با استقبال خوب علاقمندان همراه شده است. به گفته مسئولان نمایشگاه ۵۰۰ استارتاپ در ۶ سالن جاسازی شده‌اند تا خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

دلیل استقبال پرشور با زدید کنندگان از غرفه شرکت های استارتاپی چیست؟

تقریبا ۱‍۰ سال از ایجاد نمونه‌های موفق استارت‌آپ‌های ایرانی می‌گذرد. طی این ۱۰ سال کشورمان همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فضا را برای افزایش فعالیت کسب‌وکار‌های نوپا مهیا ساخته است.

بی شک، معرفی کالاهای ساخت ایران می‌تواند فضایی برای توسعه‌ موفق در کشور ایجاد کند و برندهای شایسته‌ ایرانی را مورد توجه قرار دهد. همچنین حمایت از تولیدات باکیفیت ایرانی، زیربنایی برای انسجام سرمایه‌های اقتصادی، انسانی و بازار کار خواهد بود.

استارت‌آپ‌هایی مانند بزرگترین خرده فروش آنلاین ایران در حمایت از کالاهای ایرانی نقش پررنگی دارند. طوری که هم اکنون بیش از ۳۰ هزار کسب و کار ایرانی در حال کمک گرفتن از آن برای فروش کالاهای خود هستند.

تعداد زیادی از این دست استارتاپ ها در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه الکامپ دورهم جمع شده اند تا دستاورد ها و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نمایشگاه الکامپ تا ۳۰ تیر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است و در انتهای این نمایشگاه به کارآفرین برتر، توانیاب برتر، برترین شرکتی که در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت کرده، بهترین غرفه و… جوایزی تعلق خواهد گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا