بانکبانک و بیمه

بانک پاسارگاد تندیس بهره‌وری گرفت

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی، بانک‌ پاسارگاد در هفتمین دوره جایزه ملی بهره‌وری، به دلیل کسب جایگاه “بهره‌ور” و همچنین حضور مستمر در ادوار جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴، تندیس بهره‌وری را دریافت کرد.

در هفتمین دوره جایزه ملی بهره‌وری که در تاریخ ۲۴ خرداد سال ۱۳۹۵ و در محل سالن اجتماعات مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری برگزار شد، بانک‌پاسارگاد برای هفتمین سال، موفق به دریافت تندیس بهره‌وری شد.
بر اساس این خبر، ارتقای مستمر بهره‌وری و کیفیت، به عنوان یکی از راهبردهای کلان بانک‌پاسارگاد انتخاب و همواره به آن توجه ویژه می‌شود. این توجه نشان از عمق نگاه استراتژیک، دوراندیشی و اشراف کامل به تحولات اقتصادی، مدیریتی و همچنین نیازهای سازمانی بانک‌پاسارگاد به عنوان بانکی پیشرو است.
گفتنی است جایزه بهره‌وری ۱۴۰۴ یک نظام ارزیابی است که با هدف شناسایی و تقدیر از سازمان های بهره‌ور مطابق اسناد بالادستی به ویژه تحقق اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ ایران طراحی شده‌است . این مهم در راستای برنامه چشم‌انداز بیست ساله ایران اسلامی برنامه‌ریزی شده که در آن پیش‌بینی شده‌است ” در سال ۱۴۰۴ ایران کشوری است توسعه یافته از نظر اقتصادی علمی و فن‌آوری در سطح منطقه با هویت اسلامی و انقلابی الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و موثر در روابط بین الملل”.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا