امور زیربناییراه و ساختمان

زمانی برای افتتاح پلاسکو نمی‌دهم که شرمنده مردم شوم

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان گفت: بنده اطمینان می‌دهم که تا پایان کار ساختمان پلاسکو مسئول خواهیم بود و در کنار کسبه خواهیم ماند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، پرویز فتاح در حاشیه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نگاه بنیاد مستضعفان به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید تغییر کند، گفت: باید در کنار فعالیت‌های اقتصادی بنیاد به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی آن توجه ویژه داشت.

وی تاکید کرد: افزایش اعتماد عمومی به بنیاد مستضعفان هدف اصلی ما است و با افزایش شفاف‌سازی، همراهی دولت، نهادها و مردم را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روز جمعه با رئیس سازمان برنامه بازدیدی از قطعه یک آزادراه تهران – شمال خواهم داشت، گفت: خوشبختانه دولت پول مناسبی برای اتمام این پروژه داده و ما به همکاری‌های متقابل با دولت معتقد هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر آخرین وضعیت احداث ساختمان پلاسکو و زمان افتتاح آن گفت: ۶۰۰ نفر مخاطب احداث ساختمان پلاسکو هستند و در این ساختمان غرفه دارند که گویا ۳۵۰ نفر آن قرار است ساختمان پشتی را مقاوم‌سازی و بازسازی کنند. بنابراین ۲۵۰ نفر باقی می‌ماند که ساختمان جدید برای این کسبه در حال ساخت است.

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان افزود: بنده اطمینان می‌دهم که تا پایان کار این ساختمان مسئول خواهیم بود و در کنار کسبه خواهیم ماند.

فتاح تاکید کرد: در حال حاضر نمی‌توانم زمانی برای افتتاح این ساختمان بدهم بنابراین زمانی نمی‌دهم که شرمنده مردم بشوم.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا