ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

پارک فناوری تهران میزبان پنجمین مدرسه تابستانی اینترنت اشیا

پنجمین مدرسه تابستانی اینترنت اشیا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، آکادمی اینترنت اشیا با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، پنجمین مدرسه تابستانی اینترنت اشیا را با موضوع «مدیریت منابع انرژی در پیک مصرف برق» ۱۹ مرداد ماه جاری برگزار می‌کند.

مدرسه تابستانی مرداد ماه، طی ۹ روز مهارت آموزی به ۱۰ تیم ۳ تا ۴ نفره در اجزای اصلی سازنده یک محصول مبتنی بر اینترنت اشیا شامل سیستم نهفته، شبکه ارتباطی، پلتفرم اینترنت اشیا و اپلیکیشن و سرویس به نحوی صورت می‌پذیرد که هر تیم کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) مبتنی بر اینترنت اشیا را به عنوان یک راهکار برای «مدیریت منابع انرژی در پیک مصرف برق» ساخته و در مراسم اختتامیه رونمایی خواهد شد.

همچنین بخوانید

تیم‌هایی از مدرسه تابستانی که MVP ساخته شده آنان توسط هیأت داوران منتخب شود، در شتاب‌دهنده تخصصی اینترنت اشیا «اکسلیوت» مستقر خواهند شد.

علاوه بر آن پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، تیم‌های واجد شرایط خروجی شتاب‌دهنده را نیز در قالب هسته در فضای کار اشتراکی پارک مستقر می‌کند و خدمات منتورهای فنی و کسب و کار به آنان در ادامه نیز ارائه می‌شود تا محصول‌های این هسته‌ها قابلیت عرضه به بازارهای داخلی و بین‌المللی را پیدا کنند.

علاقه‌مندان جهت حضور در این مدرسه تابستانی می‌توانند به نشانی http://stp.ut.ac.ir/5thiotsummerschool مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا