ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

برپایی رویدادی با امکان استخدام تیم‌های برتر در شرکت‌های بزرگ/آخرین مهلت ثبت‌نام

مسابقات فین‌تک دانشگاه صنعتی شریف (Fintech Challenge) در روزهای ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، هدف اصلی این رویداد حل مسائل واقعی فین‌تکی، خلاقیت و نوآوری در فناوری‌های نوین مالی، بانکداری و پرداخت الکترونیک به همراه ارائه استارتاپ‌های برتر  این حوزه به سرمایه‌گذاران است.

این مسابقات با تمرکز بر فناوری‌های نوین مالی، بانکداری و پرداخت الکترونیک برگزار شده و چالش‌های اصلی در این حوزه انتخاب خواهد شد.

تمام تیم‌ها و استارتاپ‌های علاقه‌مند به حضور در این مسابقات بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. برای این منظور از سوی دبیرخانه برگزاری مسابقات، ۱۰ مرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام اعلام شده است.

این دوره از مسابقات شامل دو مرحله است؛ در مرحله اول مهارت حل مسئله تیم‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد، بدین صورت که تعدادی چالش واقعی در حوزه بانکی دریافت کرده و حدود ۸ ساعت وقت برای حل این مسائل دارند. بر اساس تصمیم تیم داوری حدود ۱۰ الی ۱۵ تیم برتر به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

در مرحله دوم خلاقیت، نوآوری و ایده‌پردازی تیم‌ها مورد سنجش قرار خواهد گرفت، بدین صورت که هر تیم یک ایده یا نوآوری خاص در حوزه بانکی را در قالب یک ارائه ۱۰ دقیقه‌ای برای تیم داوری مرحله دوم مطرح خواهد کرد. تیم داوری شامل افراد متخصص فنی و شرکت‌های سرمایه‌گذار فعال در این حوزه هستند.

با توجه نمره فنی هر تیم در مرحله اول و نمره ایده‌پردازی هر تیم در مرحله دوم تیم‌های برتر مشخص خواهند شد و جوایز نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه رویداد، برای تیم اول ۱۰۰ میلیون ریال به همراه جوایز غیر نقدی و امکان استخدام در شرکت‌های حامی رویداد، برای تیم دوم ۳۰ میلیون ریال به همراه جوایز غیر نقدی و امکان استخدام در شرکت‌های حامی رویداد و برای تیم سوم نیز ۲۰ میلیون ریال به همراه جوایز غیر نقدی و امکان استخدام در شرکت‌های حامی رویداد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا