ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

این "بازی" را دیگر نمی‌توانید دانلود کنید!

کاربران از تاریخ ۳۰ اکتبر سال جاری میلادی  دیگر قادر نخواهند بود اپلیکیشن بازی Pokemon Duel را در فروشگاه گوگل‌پلی‌استور پیدا و دانلود کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی، اپلیکیشن بازی پوکمون دوئل (Pokemon Duel ) که شباهت بسیار زیادی به بازی معروف و محبوب Pokemon Go دارد و از سال ۲۰۱۷ میلادی تاکنون توانسته نظر خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به گیمینگ را به خود جلب کند، حالا به نظر می‌رسد که دیگر در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور ارائه نخواهد شد و کاربران و علاقمندان تنها قادر خواهند بود از تا پایان اکتبر ۲۰۱۹ آن را از پلت‌فرم پلی‌استور دریافت، دانلود و نصب کنند.

اپلیکیشن پوکمون دوئل یک بازی  استراتژیک رومیزی به شمار می‌رود که بسیاری از قابلیت و ویژگی های بازی پوکمون گو را داراست و به کاربرانش امکان تجربه اتفاقات مختلف در دنیای واقعی پیرامون خود را می‌دهد. آنها با این اپلیکیشن بازی می‌توانند با کاربران در سراسر جهان بازی کرده و ارتباط برقرار کنند.

بر اساس گزارشی که در وب سایت phonearena آمده،  گوگل هنوز علت عدم انتشار این اپلیکیشن را اعلام نکرده است ولی بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران تخمین زده‌اند که احتمالا مسائل مهمی نظیر امنیت سایبری پشت پرده این قضیه وجود دارد که بهتر است کاربران برای حفاظت از امنیت دستگاه و گوشی‌های هوشمند خود از دریافت، دانلود و نصب اپلیکیشن مذکور خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا