بانکبانک و بیمه

بازدید عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از چند طرح اقتصادی بخش تعاون استان قزوین

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون به همراه کبیری معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح‌های اقتصادی بخش تعاون در استان قزوین بازید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدیدی که از تعاونیگلخانه ایی مددکاران نصر گستر که با حضور معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیریت شعب استان قزوین به عمل آورد، هدف و رسالت اصلی بانک توسعه تعاون را کمک به تعاونی‌ها و حمایت از فعالیت‌های این شرکت‌ها دانست و دراین‌ارتباط خاطرنشان کرد: در این مسیر تمام تلاش و همت خود را در سطح استان و کشور به کارخواهیم گرفت.

شایان‌ذکر است تعاونی گلخانه ایی مددکاران نصر گستر واقع در شهرستان آبیک درزمینهٔ کشت و پرورش توت‌فرنگی و بسته‌بندی محصولات فعالیت می‌نماید و در سال ۱۳۹۶با مشارکت بانک توسعه تعاون و اخذ تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است در ادامه این بازدیدها از تعاونی نما چوب البرز نیز بازدید به عمل آمد که شرکت فوق به‌عنوان دومین تعاونی تأمین ام دی اف و نئوپان و یراق‌آلات در سطح استان فعالیت می‌نماید، همچنین عادلی فر مدیرعامل این تعاونی با ابراز رضایت از همکاری با بانک توسعه تعاون گفت: شرکت تعاونی نما چوب، بانک توسعه تعاون را به‌عنوان بانک اصلی خود قرار داده است و هم‌اکنون متقاضی دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ پنجاه میلیارد ریال از بانک توسعه تعاون می‌باشد.

در ادامه عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون به همراه معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مسئولین تعاونی مصرف جهاد کشاورزی دیدار کردند که پس از استماع درخواست‌های این تعاونی، مقرر گردید با تقویت حساب این شرکت نزد بانک توسعه تعاون، تعاملات به‌صورت دوجانبه عملیاتی گردد.

    

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا