اقتصاد کلان

یداله حاج جعفری بعنوان مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مازندران منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان:

طی حکمی از سوی قسوریان جهرمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، یداله حاج جعفری بعنوان مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مازندران منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در این جلسه که با حضور نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران،  افتخاری، عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان، سنایی پور، مدیر حراست اموال تملیکی و  تعدادی از مدیران کل استانی برگزار گردید، ضمن معارفه یدله حاج جعفری بعنوان مدیر اموال تملیکی این استان از خدمات ارزنده و تلاش های عبدالعلی حاجیان طی مدت خدمت در این جایگاه تقدیر و تشکر شد.
در همین راستا قائم مقام سازمان ضمن آرزوی موفقیت و قدردانی از عبدالعلی حاجیان افزود: از مدیر جدید انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و نظارت محور و همچنین خودارزیابی در خصوص انجام امور محوله هر چه سریعتر نواقص و مشکلات پیش روی سازمان در استان مازندران را مدیریت، اولویت بندی و حل نماید.
وی در ادامه  به تعامل بیشترکلیه مدیران استانی سازمان به خصوص مدیر جدید اموال تملیکی استان مازندران با سایر وزارتخانه ها، دستگاه ها و سازمان های مرتبط در جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده های تحت تملک سازمان اموال تملیکی تاکید کرد.
افتخاری در پایان با اعلام خبر راه اندازی شورای راهبری امور اجرایی و رفاهی، شورای راهبری توسعه مدیریت، کمیته منابع انسانی و کارگروه رسیدگی به تکالیف مجمع گفت: برنامه مدون اجرایی سازمان و آسیب شناسی تهیه و تنظیم شده است و در همین راستا شیوه نامه اجرایی تنظیم و آماده ابلاغ به واحدهای استانی گردیده است که می تواند بعنوان بازوی کمکی مدیران و کارکنان در انجام وظایف، حل مشکلات و رفع ابهامات باشد.
متن حکم مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مازندران به شرح زیر می باشد:
جناب آقای یدله حاج جعفری
با سلام
با عناین به تجربه و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مازندران منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در اجرای برنامه ها، خط مشی و سیاستهای ابلاغی دولت تدبیر و امید و بهره گیری از امکانات استان، هماهنگی و همکاری همه جانبه با بخشهای مختلف سازمان و اهتمام برای برقراری تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی و قضایی استان در تحقق اهداف و برنامه های سازمان حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید.
عزت،توفیق وسربلندی جنابعالی را درانجام امور و وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.

جمشید قسوریان جهرمی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا