بانک و بیمهبیمه

بیمه ایران شریک محوری را سرلوحه امور اطلاع رسانی قرار دهد

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در نشست مسئولین روابط عمومی بیمه ایران استان های سراسر کشور :

خدادی، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران گفت:  ایجاد ارتباط دقیق و دو سویه منجر به درک متقابل، اقدام مشترک و تأمین منافع طرفین یک بنگاه اقتصادی می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه ایران ” محمد خدادی” با اشاره به نقش حیاتی رسانه‌ها در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات، نیازمندی های بشر امروز را اکسیژن برای زنده ماندن و ارتباط برای زندگی کردن دانست و گفت: اطلاعات مرز زنده بودن و زندگی کردن است و باید ایجاد ارتباط دو سویه منجر به درک متقابل، اقدام مشترک و تأمین منافع طرفین شود.

 وی با اشاره به تحولات عمیق در کارکرد رسانه‌ها و تاکید بر ترویج انسانیت افزود: نارسایی اطلاعاتی منجر به زوال و نابودی جوامع می شود. خدادی در ادامه نقش رسانه ها را در دو عصر انحصار رسانه ها که تقریبا به پایان راه خود رسیده و عصر تنوع رسانه ها که چند سالی است آغاز شده،  تحلیل کرد و گفت: جریان اطلاعات از نظر محتوا در دو بخش تبلیغ محور، به معنای جمع آوری هوادار و فالوور و شریک محور، به معنای تبدیل دیتا به اطلاعات و سهیم شدن مخاطب در حل مشکلات جامعه خلاصه می‌شود و بیمه ایران هم نباید صرفاً در پی جلب و جذب هوادار و فالوور باشد و باید شریک محور باشد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ادامه به تشریح و تحلیل کارکردها و تحولات رسانه ها پرداخت و در پایان چنین نتیجه گرفت که باید بپذیریم تحول در فناوری اطلاعات فرصت است و تهدید نیست، باید به دنبال تولید اطلاعات و از مخاطب، به تولید اطلاعات برسیم.

خدادی در پایان تصریح کرد: کارکرد تولید اطلاعات باید تخصصی شود و کارگزاران خبر و روابط عمومی به دنبال کسب مهارت باشند و باید خود را برای تغییر و تحول روزانه آماده کنیم و قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته باشیم.

پس از سخنرانی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور ایشان و مدیران ارشد بیمه ایران مراسم قدردانی و تجلیل از خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی های برتر بیمه ایران مناطق برگزار شد. در این مراسم از آقای شکری (خراسان رضوی)، خانم صانع زاده (کرمانشاه)، آقای سوهانی (گیلان) خانم فرخ روز (فارس) آقای غلامعلیان (اصفهان) و آقای منوچهر بقایی عکاس پیشکسوت و سابق روابط عمومی بیمه ایران تقدیر شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا