صنعت، معدن، تجارت

واگذاری مجوزهای برگزاری نمایشگاهها به تشکل‌های تخصصی

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، خواستار واگذاری مجوزهای برگزاری نمایشگاهها به تشکل‌های تخصصی شد و گفت: ارایه مجوز به افراد غیرتشکلی، امضاهای طلایی را رقم می‌زند.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد احمدیان در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با تاکید بر واگذاری برگزاری نمایشگاههای تخصصی از مجریان غیرتشکلی به تشکل‌های اقتصادی گفت: هشت ماه از این تصمیم دولت گذشته و موضوع هنوز بلاتکلیف است و سازمان توسعه تجارت ایران، آن را تعیین تکلیف نمی‌کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران افزود: هفته گذشته در قالب مصاحبه‌ای با سایت اتاق بازرگانی تهران، خواستار واگذاری مجوزهای نمایشگاههای تخصصی به تشکل‌ها شده بودیم که بر این اساس، سازمان توسعه تجارت ایران در تماسی تلفنی پیرو این مصاحبه، تهدید کرد که تمام مجوزهای برگزاری نمایشگاهها را باطل کرده و علیه ما شکایت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: درخواست ما این است که تشکل های تخصصی، مجوز برگزاری نمایشگاههای تخصصی را دریافت نمایند؛ چراکه عدم ارایه مجوز به تشکل‌ها و ارایه آن به افراد حقیقی، بحث امضای طلایی را به وجود می آورد.

احمدیان گفت: باید با دولت در این حوزه، به یک زبان مشترک برسیم، چراکه بسیاری از تشکل‌های تخصصی در برگزاری نمایشگاههای تخصصی حوزه خود، دچار مشکل هستند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا