ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

برگزاری هفتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه/آخرین مهلت ثبت‌نام

عکس آرشیوی است
هفتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور، از ۲۸ تا ۳۰ شهریور ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، این رویداد معتبرترین و با سابقه‌ترین مسابقه در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور است که از سال ۱۳۹۰ تا کنون ۶ دوره این مسابقات در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه‌نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است. در این مسابقات تیم‌های برنامه‌نویسی ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند. در کل این مدت تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم‌ها نظارت می‌کنند. در انتها تیم‌های برتر با نظر داورها به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.

بر اساس اعلام دبیرخانه رویداد، ۲۰ شهریور ماه آخرین مهلت ثبت‌نام است و ثبت‌نام در این مسابقات به صورت رایگان انجام می‌شود، گروه‌ها در قالب تیم‌های ۲ الی ۴ نفره خواهند بود و تامین محل استراحت، وعده‌های غذایی، میان وعده‌ها و اینترنت پرسرعت بر عهده برگزار کننده ماراتون است.

همچنین بخوانید

شناسایی تیم‌های برنامه‌نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازار کار از اهداف اصلی برگزاری رویداد است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا