بانکبانک و بیمه

حمایت بانک سینا از نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر

بانک سینا در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به اشاعه بهینه توانمندی ها و دستاوردهای روستائیان به جامعه، از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر حمایت کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این بانک در کنار حمایت از طرح های اشتغالزایی روستایی که در قالب اعطای تسهیلات ۸ درصدی به متقاضیان به واسطه انعقاد تفاهم نامه همکاری با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری پرداخت می کند؛ از این نمایشگاه نیز که فرصت و محلی برای عرضه توانمندی های روستائیان محسوب می گردد، حمایت کرده است.

بانک سینا با برپایی غرفه، در این نمایشگاه حضور دارد و کارشناسان حاضر بانک، پاسخگوی مراجعین در خصوص خدمات بانک خواهند بود. لازم به توضیح است تاکنون بیش از ۳۵۰۰ طرح اشتغالزایی روستایی در بانک سینا به تصویب رسیده که پیش بینی می شود جهت ۳۰ هزار نفر شغل ایجاد کند.

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر با هدف معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق روستایی به‌عنوان خاستگاه تولید و اقتصاد مقاومتی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۷ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا