بانکبانک و بیمه

بانک رفاه کارگران در حمایت از صنایع کوچک پیشگام بوده است

عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر گفت: بانک ها در رونق بخشی به واحدهای کوچک صنفی و صنعتی، نقش حائز اهمیتی دارند و در این میان بانک رفاه کارگران اقداماتی را مد نظر قرار داده است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه خبری نبض بازار، عبدالحمید خدری با اشاره به نقش حمایتی بانک رفاه کارگران از صنایع کوچک گفت: بدون شک رفع دغدغه های واحدهای صنعتی آن هم در شرایط فعلی که دچار مشکلات روزافزون اقتصادی هستیم، امری مهم و ضروریست و می تواند ما را به اهداف شعار سال که همان رونق تولید است نزدیک و نزدیک تر کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: البته بانک ها در رونق بخشی به واحدهای کوچک صنفی و صنعتی، نقش حائز اهمیتی دارند و در این میان بانک رفاه کارگران اقداماتی را مدنظر قرار داده  است. عضو کمیسیون انرژی در مجلس اظهار داشت: در حال حاضر بانک رفاه کارگران یکی از بانک های پیشگام در حمایت از صنایع کوچک است و سایر بانک ها باید، این بانک را الگوی خود قرار دهند و بیش از پیش به صنایع کوچک که در واقع نقش مهمی در اقتصاد ایفا می کنند، اهمیت دهند.

خدری بیان داشت: همچنین توجه بانک ها به امور صنعت می تواند تأثیر تحریم ها بر صنایع کوچک را از بین ببرد؛ چرا که در شرایط تحریم این صنایع کوچک هستند که باید بیش از پیش مورد مراقبت قرار گیرند و حمایت این بانک از صنایع کوچک جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا