بانکبانک و بیمه

پرداخت مبلغ ۱۵ هزارمیلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان قزوین

مدیر عامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: سرپرستی بانک در استان قزوین از ابتدای سال ۹۲ تا پایان سال ۹۷ مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۲۲ طرح صنعتی با میزان اشتغال مستقیم ۲۲۰۰ نفر پرداخت کرده است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، حسین مهری اعلام کرد: سرپرستی بانک صنعت و معدن در استان قزوین از ابتدای سال ۹۲ تا پایان سال ۹۷ مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۲۲ طرح صنعتی با میزان اشتغال مستقیم ۲۲۰۰ نفر پرداخت کرده است که تاکنون ۱۶ طرح به ‌صورت کامل به مرحله بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در حال تکمیل است.

مهری مدیرعامل و رییس هیأت مدیره این بانک که روز چهارشنبه ۲۳ مردادماه به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک به استان قزوین سفر کرده بود، در جمع کارکنان و همکاران این استان، ضمن بیان مطلب فوق افزود: اهلیت و صلاحیت متقاضیان شرط اول پرداخت تسهیلات است و اشاره کرد خوشبختانه کارآفرینان بزرگی در این استان وجود دارند که از صلاحیت لازم برخوردارند و این موضوع سبب تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات به آنان خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ماموریت این بانک در حمایت از تولیدکنندگان تأکید کرد: حمایت همه جانبه از کارآفرینان و صنعتگران در سال رونق تولید وظیفه ای همگانی و اولویت نخست بانک صنعت و معدن است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: برای تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات به شعب و سرپرستی ها تفویض اختیار لازم داده شده تا در کمترین زمان ممکن تأمین نقدینگی واحدهای صنعتی به انجام برسد.

وی با حضور در شعبه این استان و شرکت در جلسه همفکری با کارکنان افزود: فلسفه تأسیس این بانک کمک به توسعه واحدهای صنعتی و رفع موانع پیش روی آنها می باشد لذا با ساده سازی فرآیندها و انعطاف پذیری می توان به حل مشکلات کمک شایانی کرد.

حسین عسکری عضو هیأت مدیره این بانک نیز در جمع همکاران این استان اعلام کرد: بانک صنعت و معدن بر اساس نقش توسعه ای و تخصصی خود با تزریق تسهیلات به صنعت استان و هدایت آن، باعث شکوفایی و فعال شدن پتانسیل صنعتی و معدنی در حوزه های صنعت شده است.

عسکری در ادامه بر لزوم تمرکز بر وصول مطالبات تاکید کرد و افزود یکی دیگر از روش های جذب منابع، پیگیری وصول مطالبات است که در شرایط کنونی با توجه به مبلغ بالای مطالبات سررسید گذشته و معوق همه مدیران و کارکنان می بایست تلاش خود را در جهت وصول و پیگیری مطالبات معوق انجام دهند.

وی همچنین بر لزوم استقرار بانکداری شرکتی و رفع نواقص و مشکلات موجود آن تأکید نمود و و افزود امروزه بانکداری شرکتی یکی از عوامل مهم در جلب رضایت مشتریان بانک است.
عسکری تغییر شیوه جذب مشتری، رفتار با مشتری و ارائه خدمت به مشتری را یک امر مهم در حیات سازمان دانست و بر لزوم تمرکز بر کار کارشناسی و ارائه نقطه نظرات برای ارکان تصمیم ساز بانک تأکید نمود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا