بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت پنجاه و نهمین سال تاسیس

مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ۲۷ مرداد ماه، در پیامی پنجاه و نهمین سالروز تhسیس بانک رفاه کارگران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام دکتر محمد علی سهمانی به این شرح است:

                                                                                                                                             بسمه تعالی

فرا رسیدن بیست و هفتم مرداد ماه سالروز تأسیس بانک معظم رفاه کارگران را محضر تمامی مشتریان، ذی‌نفعان، سهامداران و کارکنان متعهد، خدوم و ساعی بانک تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

پنجاه و نه سال پیش در چنین روزی اندیشه تاسیس نهادی شکل گرفت که رسالت اصلی و ویژه آن خدمت به کارگران معظم و پر تلاش این مرز و بوم و تسهیل دریافت خدمات بانکی به ایشان بود.

این بانک اجتماعی که در سال ۱۳۳۹ و با سرمایه‌های ارزشمند کارگران عزیز ایران اسلامی به‌عنوان مولّدترین و شریف‌ترین قشر جامعه شکل گرفت و نضج یافت، هم اکنون بسان درختی تنومند و پر بار با در اختیار داشتن بیش از ۱۰ هزار نیروی انسانی جوان، با انگیزه و فعال و همچنین افزون بر ۱۰۰۰ شعبه به صورت بهینه و گسترده در سراسر کشور عزیزمان، مفتخر و مشعوف است که علاوه بر بانک اختصاصی کارگران شریف یک بانک اجتماعی محسوب می‌شود و به بخش‌های مهم و تاثیرگذار جامعه از جمله حوزه سلامت، صنعت، تولید و اشتغال خدمات روزآمد مالی و بانکی ارائه می‌دهد و امیدوار به افقی روشن و امیدبخش، استوار گام برمی‌دارد.

مشتریان معزز، ذی‌نفعان گرامی و سهامداران ارجمند بسیار خرسندیم که بانک رفاه کارگران تاکنون توانسته است در حوزه‌های مختلف به تعهدات خود جامه عمل بپوشاند و از حسن اعتماد شما عزیزان سربلند بیرون آید. به‌عنوان یک بانک منضبط و دارای سلامت مالی در نظام بانکی این تعهد را می‌دهیم که با تمام توان پاسدار سرمایه‌های ارزشمند و دارایی‌های گرانمایه شما هستیم و از تمام ظرفیت و پتانسیل برای خلق ارزش بیش از پیش استفاده می‌کنیم.

اینک بانک رفاه به‌منزله نهادی باتجربه که خود را به بهترین شکل ممکن با شرایط و اقتضائات روز وفق داده و به‌صورت چابک، دیجیتال و همسو با قوانین و مقررات داخلی و بین‌المللی گام برمی‌دارد، از رویدادهای پیشین درس آموخته و با بهره گیری از علم روز و نوین بانکی بر طراحی و ارائه بهترین خدمات به منظور رضایتمندی مشتریان اهتمام می‌ورزد.

بار دیگر از حسن اعتماد شما عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را دارم و از درگاه خداوند متعال سلامت، سعادت و شادکامی مسئلت دارم.

                                                                                                                                                                                                                         محمدعلی سهمانی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا