بانکبانک و بیمه

مأموریت بانک توسعه تعاون در طرح‌های توسعه‌ای حائز اهمیت است

دلخوش رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی: مأموریت و رسالت بانک توسعه تعاون در طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  سید کاظم دلخوش نماینده شهرستان صومعه سرا حین بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون مورد استقبال سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت این بانک قرار گرفت، ضمن تأکید بر اهمیت نقش تأثیرگذار این بانک در حمایت از تعاون گران و کارآفرینان و حضور در طرح‌های اشتغال‌زایی دولت اظهار داشت: سازوکار و فرآیندهای لازم برای تقویت سرمایه‌ای بانک توسعه تعاون توسط مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های دولتی به‌خوبی انجام گردیده است و عملکرد بانک در طرح‌های ملی، پیشینه خوبی از خدمت و سازندگی در ذهن مسئولین و دست‌اندرکاران به‌جای گذاشته است.

دلخوش وجود مشاغل و حرفه‌های روستایی و عشایری را ظرفیتی بی‌بدیل در اقتصاد کشور دانست و ابراز امیدواری نمود با تسهیل فرآیندها و حمایت‌های موردنیاز، گام‌های بلندی در رونق تولید و محصولات روستایی و عشایری برداشته شود.

در این بازدید سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت ضمن تشریح گزارش عملکرد بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، حضور بانک در این طرح را از افتخارات بانک تلقی نمود و ظرفیت‌های روستا را در ایجاد ارزش در تولید داخلی کشور حائز اهمیت دانست.

شایان‌ذکر است غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر تا ۲۷مردادماه در سالن هشت نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای مراجعین و علاقه‌مندان می‌باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا