ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

هفتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور با هدف پرورش ایده‌های خلاقانه شهریورماه برگزار می‌شود

ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور، از سال ۱۳۹۰ تا کنون شش دوره مسابقات در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه در سطح کشور برگزار کرده است. در این مسابقات تیم‌های برنامه‌نویسی ۴۸ ساعت فرصت دارند؛ تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، در کل این مدت تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم ها نظارت می‌کنند. در انتها تیم‌های برتر با نظر داورها به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را به داوران ارائه دهند.

همچنین بخوانید

پرورش ایده‌های خلاقانه در حوزه برنامه‌نویسی موبایل، گسترش و ترویج خدمات ارزش افزوده موبایل با رویکرد برنامه‌های کاربردی و بازی در حوزه تلفن همراه و ایجاد خودباوری واعتماد به نفس در دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این رویداد عنوان شده است.

آخرین مهلت ثبت نام در این رویداد ۲۰ شهریورماه اعلام شده است. ثبت نام در این رویداد به صورت گروهی است و تیم‌ها باید حداقل دو نفر و حداکثر چهار نفر عضو داشته باشند. برای شرکت در این رویداد روی این لینک کلیک کنید. همچنین در صورت هرگونه سوال می‌توانید با دبیرخانه ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور تماس بگیرید.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا