بانکبانک و بیمه

هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی پرداخت می‌شود

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: تا پایان امسال یک هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی پرداخت می‌شود و می‌توانیم با برگشت اقساط، تسهیلات اشتغال در این بخش را ادامه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های عشایر، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرصت خوبی برای معرفی محصولات عشایر و روستائیان است و در حقیقت بازاریابی برای تولیدکنندگان بنگاه‌های خرد و متوسط و محصولات خانگی است.

وی درباره عملکرد تسهیلات اشتغال روستایی توسط این بانک گفت: ۱۸ ماه است که طرح اشتغال روستایی در کشور اجرا می‌شود و بانک توسعه تعاون یکی از چهار موسسه عامل پرداخت کننده تسهیلات این طرح است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: تسهیلات اشتغال روستایی از کل ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی برای اشتغال روستایی است و ۲۰ درصد آن سهم بانک توسعه تعاون است.

وی افزود: از ۲۵۰۰ میلیارد تومان سهم این بانک تا کنون هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است و هزار میلیارد تومان تا پایان امسال پرداخت می‌شود تا تکلیف ۲۰ درصدی خود را در این حوزه عمل می‌کنیم. مهدیان اظهار امیدواری کرد که طرح اشتغال روستایی با منابع جدید و محل برگشت اقساط ادامه یابد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا