بانکبانک و بیمه

پیام تبریک به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس بانک قرض‌الحسنه رسالت

امروز ۲۶ مرداد ماه ۹۸ بانک قرض الحسنه رسالت هشت ساله شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، هفت سال وفاداری و صبوری سهامداران و مشتریان و هفت سال تلاش شبانه روزی کارکنان، روزهای خوبی را برای خانواده بزرگ بانک قرض الحسنه رسالت رقم زد.

در این هفت سال تجربه های نـوی را با همکاران مرور کردیم. برنامه های جدیدی را کلید زدیم تا به سـرانجامی مطلوب برسیم. سرانجامی از جنس پیشرفت وتعالی. عهد بستیم کوچک قدم برداریم تا به گام های بزرگ برسیم. شـعار خود را بانکی اجتماعی با خدماتی نوین برگزیدیم تا بزرگترین کسب و کار اجتماعی ایران باشیم. حال با افتخار می گوییم بانکی جوان هستیم و خدماتی نوین به مشتریانمان عرضه می  داریم. بانکداری الکترونیک را برای رسیدن به بانکداری دیجیتال برگزیدیم.

امروز مشتریان بانک قرض  الحسنه رسالت در هر زمان و مکانی می توانند تمام خدمات این بانک اعم از افتتاح حساب، درخواست دسته چک، درخواست تسهیلات، پرداخت اقساط، ساتنا، پایا و…را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. ارائه خدمات غیرحضوری، رضایت مشتریان این بانک را به دنبال داشته و این طعم رضایت، خداقوتی به تلاش کارکنان خانواده رسالت است.

خوشبختانه بعد ازعملیاتی شدن بانکداری اجتماعی در سراسر کشور، افق خود را بانکداری بدون شعبه در سال ۱۴۰۰برگزیدیم و این مسیر محقق نمی شود مگر با دلگرمی و حمایت سهامداران و مشتریان و عزم و اراده همکارانم در سراسر کشور.

همچنین به عنوان نخستین و تنها بانک قرض الحسنه خصوصی کشور، چند سالی است که در برخی نقاط ایران اسلامی  به عنوان معین اقتصادمقاومتی ورود کرده ¬ایم. با لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری،  اقتصاد مقاومتی را شاه بیت بزرگترین کسب و کار اجتماعی ایران برگزیده ایم تا بگوییم جای کسـب و کارهای کوچک در پیشرفت کشورمان خالی اسـت. تا اثبات کنیم، می شود از کمترین شروع کرد و به بیشترین رسید.

اینجانب آغاز هشتمین سال فعالیت بانک قرض الحسنه رسالت  را به همکاران ارجمندم در این خانواده بزرگ تبریک عرض نموده و موفقیت مجموعه را مرهون تیم کاری متعهد و عِرق رسالتی کارکنان  در سراسرکشور می دانم. با یاری ایزد منان و تلاش همکاران چشم امید به آینده دوخته ایم و به سوی افق ترسیم شده گام برمی داریم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا