ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

برپایی پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی ICT کابل/حمایت از شرکتهای دانش‌بنیان

پاویون ملی ایران با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کابل برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پاویون ملی ایران در نخستین نمایشگاه Ariana ICT افغانستان، ۱۲ تا ۱۴ شهریورماه امسال با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا می‌شود.

اشتراکات دینی، زبانی و فرهنگی، فرصتی را برای همکاری‌های تجاری میان ایران و افغانستان به وجود آورده و اکنون با گسترش زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در افغانستان، این کشور به عنوان یکی از بازارهای بکر در این حوزه شناخته می‌شود. نمایشگاه ArianaICT فرصتی برای آشنایی با نیازمندی‌های کشور افغانستان، یافتن شرکای تجاری و ورود به یک بازار ۳۶ میلیون نفری است. 

همچنین بخوانید

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حمایت می‌کنند. این حمایت شامل پرداخت بخشی از هزینه فضای غرفه و غرفه‌سازی می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند و برتر صادراتی می‌توانند برای حضور در نمایشگاه درخواست خود را از طریق لینک www.arianaict.com ثبت کنند و یا با شماره تلفن‌های ۸۰-۷۷۵۳۳۹۷۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا