بانکبانک و بیمه

استقبال گسترده از فعالیت کانون جوانه های بانک ملی در فضای مجازی

فعالیت های کانون جوانه های بانک ملی ایران در فضای مجازی به خوبی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، این کانون که به محلی برای آموزش و فرهنگ سازی مسائل اقتصادی به نوجوانان تبدیل شده است، توانسته با ارائه مفاهیم به شکلی ساده و مورد پسند رده سنی هدف در فضای مجازی، به خوبی نظر آنها را جلب کند.

در حال حاضر صفحه اینستاگرام کانون جوانه های بانک ملی ایران حدود ۲۰ هزار نفر دنبال کننده دارد. در این صفحه علاوه بر اخبار تصویری مرتبط با کانون، انواع فیلم، انیمیشن، داستان و مسابقات مرتبط با مخاطبان نیز منتشر می شود.

تعداد بازدید از ویدئوهای صفحه اختصاصی این کانون در آپارات نیز به بیش از ۲۲ هزار بار رسیده است. این ویدئوها اغلب با هدف ارائه مفاهیم اقتصادی و نیز محصولات ارائه شده توسط کانون تهیه و منتشر شده است.

کانون جوانه های بانک ملی ایران که از سال ۱۳۹۲ با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده، در تلاش است با به کارگیری شیوه ها و ابزارهای مختلف از جمله بازی، سرگرمی، مشارکت در برگزاری رویدادها، برپایی مسابقه و جشنواره و اردو، مخاطبانش را هر چه بیشتر با مفاهیم حوزه پولی و بانکی آشنا کند.

کانال کانون جوانه های بانک ملی ایران در اپلیکیشن «بله» که با اهداف فوق فعالیت می نماید  هم اکنون بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر عضو دارد. در این کانال مفاهیم تولیدی درقالب عکس، متن و فیلم منتشر می گردد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا