بانکبانک و بیمه

خدمات بانک توسعه تعاون برای کارآفرینان و تعاونگران ارزنده است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: خدمات بانک توسعه تعاون برای کارآفرینان و تعاونگران ارزنده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سلیمان پاک سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ضمن بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر ضمن بیان مطلب فوق گفت: حضور بانک توسعه تعاون در طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال زایی، موجبات خدمات ارزنده برای کارآفرینان و تعاونگران

فراهم آورده است. در این بازدید شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون توضیحاتی در خصوص خدمات تخصصی بانکداری در حوزه‌های تعاون و کارآفرینی ارائه داد و گفت: بانک توسعه تعاون در طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری حدود ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌نموده و از این حیث تعهدات خود را به‌صورت صددرصدی ایفا نموده است.

شایان‌ذکر است غرفه بانک توسعه تعاون در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در سالن هشت محل دائمی دانشگاه بین‌المللی تهران از ۲۴الی ۲۷مرداد برقرار می‌باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا