خودروصنعت، معدن، تجارت

تحویل ۵۳هزار محصول سایپا در مرداد ماه

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با وجود تعطیلات تابستانی خودروسازان، بخش های تکمیل کاری و معاونت فروش گروه خودروسازی سایپا فعال هستند و نسبت به تکمیل، تجاری سازی و تحویل محصولات این گروه اقدام می کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی،  سیدجواد سلیمانی افزود: تا روز ۲۷ مردادماه ۹۸ بیش از ۴۳هزار دستگاه خودرو از محصولات گروه خودروسازی سایپا تحویل مشتریان شده و با برنامه ریزی و تلاشی که صورت گرفته و تکمیل و تحویل خودروهایی که از قبل با کمبود قطعات تولید شده بودند، پیش بینی می کنیم این عدد به بیش از ۵۳ هزار خودرو تا پایان مردادماه برسد.

سلیمانی با بیان اینکه ۸ تا ۱۰ هزار محصول تکمیل و تجاری‌سازی شده نیز در فرآیند فروش و تحویل به مشتریان قرار دارد، افزود: تلاش ما در گروه خودروسازی سایپا بر این است تا با افزایش تولید و عرضه، علاوه بر کاهش تعهدات معوق، بازار را نیز به نفع مشتریان و مردم، تنظیم کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین به اجرای موفق تولید “عبور مستقیم” در خطوط تولید سایپا اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه بحران ایجاد شده بر اثر تحریم های بین المللی را مدیریت کردیم، با اجرای برنامه های مختلف از جمله پویش بومی سازی قطعات مورد نیاز و تقویت زنجیره تامین، از ابتدای تیرماه تولید “عبور مستقیم” را در خطوط و سالن های تولید سایپا اجرا کردیم.

سلیمانی ادامه داد: در تیرماه بخشی از تولیدات سایپا به شکل عبور مستقیم بود اما به مرور سهم این شیوه تولیدی اضافه شد تا اینکه در مردادماه موفق شدیم تمام محصولات سایپا را به طور کامل و بدون کمبود قطعه تولید کنیم و اگر ارز مورد نیاز تامین شود همین روند ادامه دارد.

به گفته سلیمانی تولید به شیوه “عبور مستقیم” در زمانی محقق می شود خودرو به صورت کامل و بدون کسری قطعه تولید شده و مستقیما از خط تولید جهت عرضه به مشتری تحویل معاونت فروش می شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا