بانک و بیمهطلا و ارز

آخرین نرخ‌ها از بازار ارز

بازار ارز امروز هم درگیر نوسان نبود و قیمت‌ها تا حدودی از ثبات برخوردار بود، هر دلار در بازار تا ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد که تفاوتی چندانی با قیمت صرافی‌های منتخب و بانک‌ها نداشت.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایسنا، صرافی‌های منتخب بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) برای دلار تا ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت گذاری کردند. برای یورو نیز نرخ به ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسد که این قیمت‌ها تقریبا هم سطح بازار است.

این در حالی است که در معاملات بازار هر یورو بین ۱۳ هزار و ۲۰۰ تا ۱۳ هزار و  ۲۵۰ تومان و دلار حدود ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شده است.

اما بانک‌ها برای خریدار ارز از مشتریان برای دلار ۱۱ هزار و ۴۸۰ تومان را اعلام کرده‌اند و یورو را نیز حدود ۱۲ هزار و ۷۴۰ تومان می‌خرند.

ارز مسافرتی هم که مدتهاست تفاوتی با بازار ندارد و گاها بالاتر از قیمت بازار نیز در بانک‌ها ارائه می‌شود، برای امروز حدود ۱۳ هزار و ۳۳۰ تومان در هر یورو قیمت خورد که بالاتر از نرخ بازار بود.

مسافران می‌توانند در سال یک بار با ارائه ویزای توریستی خود برای کشورهای همسایه و مشترک المنافع تا ۵۰۰ یورو و سایر کشورها تا هزار یورو ارز مسافرتی دریافت کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا