امور زیربناییراه و ساختمان

ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی از هفته آینده

طبق برنامه‌ریزی انجام شده عملیات اجرایی تعداد ۱۵۰ هزار واحد مسکونی متعلق به برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در هفته آینده با حضور رئیس جمهور آغاز و در دست اقدام قرار خواهد گرفت که شهرهای جدید دارای سهمی حدودا ۲۰ هزار واحدی در آن خواهد بود.

به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از شرکت عمران شهرهای جدید، طبق برنامه‌ریزی انجام شده عملیات اجرایی تعداد ۱۵۰ هزار واحد مسکونی متعلق به برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در هفته آینده با حضور رئیس جمهور آغاز و در دست اقدام قرار خواهد گرفت که شهرهای جدید دارای سهمی حدودا ۲۰ هزار واحدی در آن خواهد بود.

شرکت عمران شهرهای جدید با آغاز این ۲۰ هزار واحد در شهرهای پرند، پردیس، فولادشهر، بهارستان، گلبهار، صدرا، سهند، امیرکبیر و هشتگرد، عملیات اجرایی احداث حدودا ۸۰ هزار واحد را به طور رسمی از زمان ابتدای برنامه آغاز و در دستور کار دارد.

با توجه به اطلاعات ارسالی از شهرهای جدیدِ حاضر در این برنامه، شهر جدید فولادشهر با ۷ هزار و ۱۳۴ واحد، شهر جدید پرند با ۴ هزار و ۴۴۸ واحد، شهر جدید گلبهار با ۲ هزار و ۷۶۲ واحد، شهر جدید سهند با یکهزار و ۵۴۷ واحد، شهر جدید صدرا با یکهزار و ۴۹۷ واحد، شهر جدید امیرکبیر با ۸۰۰ واحد، شهر جدید هشتگرد با ۵۲۰ واحد و شهر جدید پردیس با ۱۵۰ واحد به ترتیب بیشترین پروژه را در این طرح در بر خواهند داشت.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا