امور زیربناییراه و ساختمان

رکودی در پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی نداریم

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد که هیچ پروژه عمرانی این وزارتخانه دچار رکود نیست.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد اسلامی عصر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح بازسازی و مرمت مسجد جامع ساری گفت: امروز در کشور به همدلی، وحدت و یکپارچگی نیاز داریم چراکه دشمن همواره روی یک نقطه عدم وحدت و سستی متمرکز شده و هرجا غفلت کرده‌ایم به ما ضربه زده است.

وی افزود: امروز با تحریم‌ها و تهدیدها و اطلاعاتی برخی خائنان در اختیارشان قرار می‌دهند، مواجه هستیم. امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از هر مبداء تاریخی است.

اسلامی درباره حضور در اجلاس بین المللی خزر و دیدار با هفت نخست وزیر حاشیه خزر و دیگر کشورها گفت: آنان معتقد بودند هیچ‌کس تابه‌حال مقابل آمریکا توان ایستادگی نداشت اما ایران مقابل آمریکا ایستاده است. دشمن برای ما هزینه ایجاد کرده اما نقطه مهم آن است که سفارتخانه آمریکا برای کشور و ملت ما تصمیم‌گیری نمی‌کند. این در حالی است که سفارتخانه آمریکا در کشورهای دیگر، دولت را ساقط و برای آن کشور تصمیم‌گیری می‌کند.

وی راه برون رفت از شرایط کنونی را فعال کردن ظرفیت‌های داخلی دانست و افزود: تلاش وزارت راه و شهرسازی این است که هیچ پروژه عمرانی به‌رغم مشکلات در منابع مالی، دچار رکود نشود و از انواع و اقسام الگوهای مالی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم. استفاده از تولیدات ساخت داخل در اولویت است و امروز تمام شرکت‌های تولیدکننده را فعال کردیم تا تولید داخل رونق یابد. دشمنان همواره آرزوی ضربه زدن به کشور را در سایه وحدت و همدلی ما به گور خواهند برد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا