امور زیربناییراه و ساختمان

موظف به پاسخگویی مناسب به مردم و رسانه‌ها هستیم

قاسم بی‌نیاز در نشست مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور گفت: در شرایط امروز که با تغییر و تحولات زیادی در جامعه و سازمان‌ها مواجه هستیم، وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها پاسخگویی مناسب به مردم و رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و همسویی با اهداف سازمانی است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، قاسم بی‌نیاز، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با حضور در نشست مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور، بیان کرد: روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای تحولات سازمانی و انتقال نیروهای راهداری به ادارات استانی، با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع در اختیار و از طریق تعامل خوب با رسانه‌ها، تصویر مناسبی از وظایف سازمان به مخاطبان و رسانه‌ها فراهم کرده است.
 
مهران قربانی، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هم در این نشست گفت: مسئولان روابط عمومی در شرایط حساس کنونی باید فراتر از وظایف اصلی که بر عهده دارند، عمل کرده و با مستندسازی و تصویرسازی مسائل و مشکلات موجود در جاده‌ها و زیرساخت‌های حمل ونقلی، پایانه‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر و پایانه‌های مرزی، نقاط ضعف را به خوبی شناسایی کرده و در راستای بهبود امور و فعالیت‌ها، نقش اساسی داشته باشند.
 
قربانی افزود: روابط عمومی به‌عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه مخاطبان محسوب می‌شود و در عین حال که تصویر درستی از سازمان و عملکردهای سازمان به عموم ارائه می‌کند، از سوی دیگر دیدگاه‌ها و خواسته‌های مردم را به مسئولان منتقل می‌کند.
 
محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هم که در این نشست حضور داشت، با بیان این که روابط عمومی، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای هر سازمانی است، گفت: باید در واقعیت به این شعار عمل کرد و با ایجاد ارتباط تنگاتنگ با همه دفترها و حوزه‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات سازمان را شناسایی کرده و در رفع مشکلات موثر باشند.
 
تیموری با اشاره به ارائه خدمات عمومی از سوی این سازمان به عموم مردم، ادامه داد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان، روابط عمومی‌ها نقش برجسته‌ای دارند و با توجه به آگاهی از انتظارات و خواسته‌های مردم، سازمان‌ها باید در این سمت و سو گام بردارند. 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا