انرژی

حاجی: پیگیری موضوع تغییر مرز اصفهان موجب اختلاف می‌شود

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با انتقاد از طرح دوباره موضوع مرز اصفهان از سوی وزیر کشور بیان کرد: وزارت کشور بحث نادرستی را دنبال می کند که موجب ایجاد اختلاف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در اخطار میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با استناد به اصل ٨٨ قانون اساسی، ماده ٢٣۴ آیین نامه داخلی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در تاریخ ١۵ اردیبهشت ماه سال ٩٨ طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی را مصوب کرد؛ از آن زمان تاکنون قرار بوده اعضای هیات تحقیق و تفحص در کمیسیون اقتصادی مشخص شوند مستمرا به تعویق افتاده است؛ این موضوع را به نتیجه برسانید.

وی با استناد به اصل ۴٨ و ١٣٧ قانون اساسی بیان کرد: وزارت کشور بحث نادرستی را دنبال می کند که موجب ایجاد اختلاف  خواهد شد، آقای رحمانی به چه حقی موضوع تغییر مرز بین دو استان را دنبال می کنید؟ آیا شما خبر از مشکلات تامین آب شرب ۵ میلیون جمعیت استان اصفهان دارید؟

همچنین بخوانید

وی اضافه کرد: چرا با آتش بازی‌می کنید؟ از شما بعید است که چنین مباحثی را دنبال می‌کنید،  به شما اخطار می دهم که با مردم استان اصفهان اینطور رفتار نکنید، پس از سال‌ها، بحث کهنه‌ای را مطرح می کنید، مردم اصفهان حق داشتن آب شرب ندارند؟

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا