امور زیربناییبانکراه و ساختمان

شرایط انتقال وام مسکن جوانان از شهرهای دیگر به تهران

شرط انتقال تسهیلات مسکن جوانان از سایر شهرها به تهران رعایت حداقل سپرده‌گذاری مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات در شهر تهران است.

به گزارش آرمان اقتصادی، در صورتی که افراد در طول دوره سپرده‌گذاری خود در حساب مسکن جوانان شرایط سپرده‌گذاری مشابه شرایط سپرده‌گذاری در این حساب در شهر تهران را رعایت کرده باشند و بیش از مبالغ تعیین شده برای افزایش موجودی حساب در سایر شهرها در این حساب پس‌انداز کرده باشند می‌توانند نسبت به انتقال حساب خود از سایر شهرها به تهران برای دریافت تسهیلات خرید مسکن در پایتخت اقدام کنند.

در واقع شرط انتقال این تسهیلات از سایر شهرها به تهران رعایت حداقل سپرده‌گذاری مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات در شهر تهران است؛ بنابراین با رعایت این شرط هیچ محدودیتی از بابت انتقال این حساب به پایتخت برای خرید مسکن در شهر تهران وجود ندارد.

طبق اعلام بانک مسکن، این بانک در خصوص یک امکان دیگر برای افزایش قدرت تسهیلات خرید مسکن جوانان به منظور پوشش بخشی از هزینه خرید آپارتمان اعلام کرد: این افراد می‌توانند مابه التفاوت این تسهیلات با سقف تسهیلات انفرادی خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم را با خرید اوراق و دریافت تسهیلات از این محل جبران کنند و قدرت خرید تسهیلات خود را از این طریق افزایش دهند.

به عبارت دیگر دارندگان حساب پس انداز مسکن جوانان در زمان اقدام برای دریافت تسهیلات خرید مسکن می توانند علاوه بر تسهیلات مسکن جوانان تا سقف تسهیلات اوراق، با خرید اوراق، اقدام به دریافت تسهیلات ترکیبی کنند.

 

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا