ارتباطات و فناوري اطلاعاتبانک و بیمهپرداخت الکترونیک

بیت‌کوین در معرض خطر ریزش به زیر ۱۰هزار دلار/ کارشناسان چه چیزی پیش‌بینی می‌کنند؟

در هفته اخیر، شاهد نوسانات قیمت بیت‌کوین، به طور عمده در کانال ۱۰ هزار دلار بوده‌ایم، اما پیش‌بینی می‌شود ارزش این رمز ارز، باز هم سقوط چشمگیری را در روزهای آتی تجربه کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی با ارزش‌ترین رمز ارز جهان، بیت‌ کوین با وجود فراز و نشیب‌های چشمگیری که در سال جاری طی کرده است، پس از تجربه بالاترین قیمت بیت کوین به ارزش ۱۳هزار و ۸۰۰ دلار، در حال حاضر نوسانات خود را در کانال ۱۰ هزار دلار تجربه می‌کند.

برخی از تحلیل‌گران اقتصادی ضمن بررسی عملکرد هفتگی بیت‌ کوین خاطر نشان کردند که سقوط ناگهانی قیمت بیت کوین به ۹ هزار و ۵۲۲ دلار در ۱۵ آگوست، و صعود قیمت بیت کوین به ۱۰ هزار و ۹۹۳ دلار در ۲۰ آگوست، می‌تواند به سبب افزایش جنگ تجاری میان آمریکا و چین بر انگیخته شده باشد اما ماهیت زودگذر این جنبش ممکن است این نظریه را ابطال کند. قابل ذکر است که تغییر ۱۵.۵ درصدی قیمت بیت کوین، تنها در طی پنج روز صورت گرفته و از آن زمان تا کنون، روند نزولی را طی می‌کند.

همچنین بخوانید

بیت‌کوین در معرض خطر ریزش به زیر 10هزار دلار

اقتصاددان دیگری اظهار داشت : این برای اولین بار است که قیمت بیت کوین، به شدت تحت تاثیر روند جنگ تجاری میان آمریکا و چین قرار گرفت.

گفتنی است که اگرچه بیت‌کوین در روزهای اخیر، مسیر خود را در کانال ۱۰ هزار دلاری حفظ کرده اما بعید به نظر می‌رسد که این سطح ماندگار باشد؛ به این معنی که پیش‌بینی می‌شود این رمز ارز، به حدود ۸ هزار و ۸۰۰ دلار سقوط کند.

در نمودارهای ارائه شده، روند تغییرات قیمت بیت‌کوین، به صورت روزانه و هفتگی و ماهیانه را مشاهده می‌کنید؛

02

قیمت هفتگی بیت کوین

01

 

از طريق
مهسا نجاتی  
منبع
اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا