امور زیربناییتعاون و اشتغال

شریعتمداری خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی کمک هزینه سازمان بهزیستی برای مراکز نگهداری از معلولان

وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی از تصویب افزایش ۲۰ درصدی یارانه کمک هزینه سازمان بهزیستی برای مراکزی که از معلولان نگهداری می‌کنند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیات دولت در جلسه امروز افزایش ۲۰ درصدی یارانه کمک هزینه سازمان بهزیستی برای مراکزی که از معلولان نگهداری می‌کنند و مراکز توانبخشی را تایید کرد.

وی افزود: در جلسه امروز دولت، مصوبات مجلس شورای اسلامی در ردیف ۱۳۱۵۰۰ بودجه کل کشور که موضوع کمک‌های یارانه‌ای سازمان بهزیستی مراکز شبانه روزی و مراکز روزانه توانبخشی با ۲۰ درصد افزایش مطرح شد و این افزایش ۲۰ درصدی در جلسه تایید و مقرر شد که در اختیار این مراکز قرار گیرد. همچنین کمک هزینه مراکزی که از خانواده‌های معلول نگهداری می‌کنند نیز ۲۰ درصد افزایش یافت و امیدواریم این پرداخت‌ها به سرعت توسط خزانه داری کشور پرداخت شود.

همچنین بخوانید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به نتایج مسابقات جهانی مهارت کازان روسیه با تبریک قهرمانی تیم اعزامی ملی مهارت به این مسابقات، خاطر نشان کرد: فقط ۱۰ نفر در ۱۰ رشته اعزام شدند که در پنج رشته سفیران مهارت ایران مقام آوردند و این سفیران با یک مدال نقره و دو مدال برنز و دو دیپلم افتخار امتیار ۱۷ را کسب کردند و در ردیف ۱۵ قرار گرفتند و توانستند رده کشور را ۲۰ مرتبه ارتقاء دهند.

 

 

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا