اقتصاد کلان

تاکنون بیش از ۱۰ درصد پزشکان برای نصب کارتخوان ثبت نام کرده اند

معاون حسابرسی سازمان امور مالیاتی استان تهران با اشاره به اینکه ما منع قانونی برای تمدید مهلت پزشکان برای نصب کارتخوان داریم و دستگاه های نظارتی مکررا تذکر می دهند که این کار باید زودتر عملیاتی شود، گفت: تاکنون بیش از ۱۰ درصد پزشکان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از فارس،  محسن ابراهیمی معاون حسابرسی سازمان امور مالیاتی استان تهران در گفت‌وگو با برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد درباره ثبت نام اندک پزشکان برای نصب دستگاه کارتخوان در سامانه سازمان امور مالیاتی گفت: الان حجم درخواست ها و حجم ثبت نام ها هر روز دارد اضافه می شود و تاکنون بیش از ۱۰ درصد پزشکان ثبت نام کرده‌اند.

ابراهیمی افزود: من فکر می کنم همه پزشکان ثبت نام را به روزهای آخر موکول کرده اند.

همچنین بخوانید

معاون حسابرسی سازمان امور مالیاتی استان تهران با اشاره به اینکه بعد از چند بار تمدید، مهلت ثبت نام پزشکان ۱۵ شهریورماه است، اظهار داشت: ما منع قانونی برای تمدید این مهلت داریم و دستگاه های نظارتی مکررا تذکر می دهند که این کار باید زودتر عملیاتی شود.

معاون حسابرسی سازمان امور مالیاتی استان تهران در پاسخ به سوالی درباره تبعات عدم ثبت نام برخی پزشکان در سامانه پایانه فروشگاهی این سازمان گفت: این افراد هم در مسئله تمدید جواز دچار مشکل می شوند و هم این کار به عنوان جرم مالیاتی تلقی می شود و از سازوکارهای مالیاتی بر علیه آنها اقدام می شود.

براساس این گزارش، مهلت پزشکان برای ثبت نام در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی(کارتخوان بانکی) در تاریخ ۱۵ شهریورماه به اتمام می رسد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا