خودروصنعت، معدن، تجارت

شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو ایراد گرفت

سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات این شورا نسبت به طرح ساماندهی صنعت خودرو خبر داد و گفت: پس از رفع این ایرادات از سوی مجلس، اعلام نطر خواهد شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز(چهارشنبه، ۶ شهریور) این شورا، گفت: در این جلسه طرح ساماندهی صنعت خودرو، لایحه پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و نیز لایحه موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و کمیسیون اقتصادی و اجتماعی آسیا و اقیانوسیه به نمایندگی از سازمان ملل متحد درباره تأسیس مرکز آسیا و اقیانوسیه برای توسعه مدیریت اطلاعات بلایا مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز شورای نگهبان، نسبت به هر سه مورد ذکر شده از سوی اعضای شورای نگهبان اظهارنظر شد که نظر دقیق این شورا به مجلس درباره این مصوبات اعلام می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان درباره ایرادات این شورا به طرح ساماندهی صنعت خودرو نیز، گفت: این طرح امروز به طور کامل به تأیید اعضای شورای نگهبان نرسید و ایراداتی داشت که باید پس از رفع آنها، از سوی مجلس، دوباره اعلام نظر شود.

کدخدایی در پایان خاطرنشان کرد: ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح ساماندهی صنعت خودرو در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا