ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اولین رویداد انتقال تجربه‌ بازی‌سازی برگزار می‌شود

اولین رویداد انتقال تجربه‌ بازی‌سازی توسط انستیتو بازی‌سازی بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و بنا بر اعلام اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌ای، فرزانه شریفی – سرپرست انستیتو بازی‌سازی – در این باره گفت: این رویداد با هدف انتقال تجربه شرکت آواگیمز برگزار و این شرکت با معرفی یک تیم، تجربه ساخت یک بازی را در قالب پنل ارائه خواهد کرد.

وی افزود: عوامل ساخت بازی، متشکل از تیم فنی، طراحی و هنری بوده که به ترتیب، شامل طراح بازی و طراحی هنری، طراح بازی و مدیر محصول، برنامه‌نویس و طراحی UI و طراح هنری، هرکدام تجربه بازی‌سازی را در اختیار اعضای شرکت کننده در این رویداد قرار می دهند.

همچنین بخوانید

سرپرست انستیتو بازی‌سازی بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌ای خاطر نشان کرد: مهم‌ترین جنبه این بازی صادرات آن در استورهای دیجیتال است، به‌طوری‌که این بازی در بیش از ۴ هزار فیچر لیست اپ ­استور و ۱۵۹ فیچرلیست گوگل­‌پلی، برتر شناخته شده است.

شریفی اضافه کرد: بازی آن­سوی باران جزو ۵ بازی برتر هفته در اپ ­استور و همچنین رتبه اول بازی­‌های پازلی در اپ ­استور انگلستان و رتبه­ سوم در اپ ­استور آمریکا بوده که با توجه به تنش­‌های سیاسی و اعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، این آمار حائز اهمیت است.

وی در این‌باره افزود: این رویداد که به‌ صورت رایگان برگزار می شود، مورد استقبال ۱۲۰ شرکت‌کننده متشکل از شرکت‌­های بازی‌سازی، بازی‌سازان مستقل، علاقه‌مندان به حوزه بازی­‌های رایانه‌ای و دانشجویان قرار گرفته و ظرفیت ثبت نام به اتمام رسیده است.

رویداد مذکور روز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا