صنعت، معدن، تجارت

توزیع ۱۴۶۰۵ تن کالای ویژه ایام محرم در تهران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران از توزیع ۱۴ هزار و ۶۰۵ تن کالای اساسی ویژه ایام محرم و صفر در بین مساجد و هیئت های مذهبی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، «یداله صادقی» در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: این اقلام شامل چهار هزار و ۸۰۰ تن برنج هندی ۱۱۲۱، دو هزار و ۴۱۱ تن شکر تولیدی داخل، چهار هزار و ۸۲۲ تن روغن نباتی، ۱۶۱ تن چای، یک هزار و ۶۰۷ تن گوشت منجمد گوساله وارداتی و ۸۰۴ تن گوشت مرغ منجمد است.

وی اظهارداشت: قیمت برنج هندی به ازای هرکیلو گرم شش هزار و ۵۰۰ تومان، شکر سه هزار و ۲۵۰ تومان، گوشت گوساله برزیلی شامل گردن، ران و سردست بسته به هر قطعه بین ۴۷ تا ۵۲ هزار تومان، گوشت مرغ منجمد به ازای هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، روغن نباتی ۱۵ درصد زیر قیمت روی جلد در دو حلب ۵ و ۱۶ کیلویی و چای خارجی به ازای هر نیم کیلو ۲۸ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: هیئت های مذهبی و مساجد شهر تهران برای دریافت سهمیه کالاهای اساسی باید به فروشگاه های زنجیره ای سپه واقع در خیابان کارگر جنوبی (میدان حر)، خیابان پاسداران (خیابان شهید ناطق نوری) و کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج مراجعه کنند.

وی افزود: گوشت و مرغ از طریق فروشگاه های زنجیره ای سپه توزیع نخواهد شد بلکه از مسیر شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران توزیع می شود.

صادقی بیان داشت: دو سردخانه یکی «هشت شهریور» واقع در جاده کرج و دیگری «حکیمه تهران پارس » در شرق تهران و همینطور یک شعبه هم برای مصارف کمتر از ۲۰۰ کیلو گرم در «ملاصدرا » در نظر گرفته شده است.

وی گفت: هماهنگی های لازم برای توزیع این اقلام در ستاد تنظیم بازار تهران با سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز هماهنگی امور مساجد استان انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران افزود: هیئت های مذهبی و مساجد واقع در شهرستان های استان نیز با مراجعه به اداره های صنعت، معدن و تجارت، تبلیغات اسلامی و مرکز هماهنگی امور مساجد می توانند سهمیه خود را با همین قیمت ها دریافت کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا