بانکبانک و بیمه

اطلاعیه بانک ملی درباره شرکت کنندگان در آزمون استخدامی

بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای از شرکت کنندگان در آزمون استتخدامی این بانک درخواست کرد تا زمان دعوت مجدد از سوی بانک، از مراجعه حضوری به واحدهای بانک ملی خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در اطلاعیه بانک ملی ایران آمده است: با عنایت به اعلام نتایج ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه ­های اجرائی کشور از سوی سازمان جهاد دانشگاهی، نتایج آزمون متعاقباً درخصوص دعوت از پذیرفته شدگان به­ منظور طی سیر مراحل استخدامی از سوی بانک اعلام خواهد شد. بر این اساس خواهشمند است تا زمان دعوت مجدد ازسوی بانک و به­ منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه از مراجعه حضوری به واحدهای بانک خودداری شود.

نکته مهم: بر اساس مفاد بخش ششم دفترچۀ راهنمای ثبت نام ششمین آزمون مشترک فراگیر مراحل و نحوۀ اعلام نتیجه از سوی سازمان مجری آزمون با احتساب نمرۀ نهایی هر فرد با وزن هفتاد درصد (۷۰ %) برای آزمون های کتبی (عمومی و تخصصی) و سی درصد (۳۰ %) برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه­ های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) صورت پذیرفته است.  

 به­ عنوان مثال: چنانچه داوطلبی در آزمون­های کتبی (تخصصی و عمومی) نمرۀ ۴۰ر۴۰ کسب کرده و در مصاحبه نیز ۵۸ر۸۲ دریافت کرده است، نمرۀ نهایی وی برابر است با :

                                                                                ۰۵۴ر۵۳ = (۳۰ % x ۵۸ر۸۲) + (۷۰ % x ۴۰ر۴۰)

 تذکر مهم ۱) پذیرش نهایی معرفی­ شدگان منوط به انجام کلیۀ مراحل فرآیند جذب بوده و درصورت عدم مراجعۀ افراد در هر یک از مراحل پیش رو، بانک تعهدی برای جذب ایشان نخواهد داشت.

تذکر مهم ۲) آن دسته از داوطلبانی که در مجموع فرآیند کتبی و مصاحبۀ استخدامی موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده­ اند، می­ توانند تا پایان شهریورماه (۳۱ر۰۶ر۱۳۹۸) با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی: [email protected]  سوالات و ابهامات خود را مانند جدول نمونۀ ذیل ارسال کنند تا پس از بررسی، ظرف ۷۲ ساعت کاری از سوی کارشناسان مربوطه پاسخ لازم ارائه شود.

 

آدرس ایمیل داوطلب       

From

[email protected]

To     

موضوع ایمیل: کد ملی نام و نام خانوادگی _ شماره تماس

Subject  

Compose email 

متن سوالات به­صورت مختصر و مفید     

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا