بانکبانک و بیمه

اطلاعیه‌ مهم موسسه اعتباری توسعه برای سپرده گذاران


موسسه اعتباری توسعه هیچگونه مسئولیتی در خصوص تعاونی های غیر مجاز که به نحو غیر قانونی از تابلو این موسسه استفاده نموده اند را ندارد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، این موسسه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به عدم موافقت بانک مرکزی ج.ا.ا با ادغام تعاونی های غیر مجاز در موسسه اعتباری توسعه و لغو تفاهمنامه ادغام مذکور در سال ۱۳۹۶ این موسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص تعاونی های غیر مجاز که به نحو غیر قانونی از تابلو این موسسه استفاده نموده اند نداشته و پیگیری فک تابلو های موسسه از این تعاونی ها از طریق مراجع قضایی در حال انجام است.

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: موسسه اعتباری توسعه اولین موسسه دارای مجوز از بانک مرکزی ج.ا.ا می باشد که توانسته در طول مدت قریب به بیست سال با ارائه خدمات نوین همسو با سیاست های بانک مرکزی ج.ا.ا به هموطنان عزیز و ارجمند ارائه خدمت نماید. این موسسه دارای ۴۷ شعبه فعال که تمامی آنها دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی ج.ا.ا و نشانی دقیق آنها را می توان در سایت موسسه(www.cid.ir) مشاهده کرد.
این موسسه اعلام کرده است: هموطنان عزیز میتوانند جهت آگاهی بیشتر و بهره مندی از تنوع خدمات به شعب موسسه در سراسر کشور مراجعه و انتظارات مورد نظر را که در راستای سیاست های دولت جمهوری اسلامی و در چهار چوب مقررات بانک مرکزی می باشد از همکاران مطالبه نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا