ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اپل از آیفون ۱۱ رونمایی کرد

شرکت اپل از جدیدترین مدل گوشی خود به نام آیفون ۱۱ رونمایی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، به نقل از یورو نیوز، این گوشی جدید که دو دوربین دارد و قرار است با هدف شکستن قیمت و با بهای پایه‌ ۶۹۹ دلار وارد بازار شود، در مقر شرکت اپل واقع در کوپرتینو در ایالت کالیفرنیای آمریکا نمایش داده شد.

تیم کوک، رئیس گروه اپل در جریان مراسم رونمایی از گوشی آیفون ۱۱ گفت: آیفون‌های جدید پر از قابلیت‌های کاربردی تازه هستند و طراحی نوین آنها باورنکردنی است.

همچنین بخوانید

در حالی که بازار گوشی‌های هوشمند هم‌اکنون در جهان به طور کلی با کاهش رشد مواجه است، آیفون نیز اخیرا در برابر رقبای خود عقب‌نشینی کرده است. گوشی آیفون ۱۱ مجهز به تراشه جدیدی به نام «ای۱۳ بایونیک» است که در مقایسه با رقبای آن، امتیاز فنی ویژه‌ای برای آن به شمار می‌آید.

قیمت پایه این گوشی نیز در مقایسه با مدل‌های قبلی گوشی‌های لوکس مانند آیفون ایکس‌اس که حدود هزار دلار بود و حتی در مقایسه با مدل ارزان‌تر قبلی یعنی ایکس‌آر نیز کمتر است.

اپل در گوشی آیفون ۱۱ بیش از هر زمان دیگری توجه خود را بر کیفیت دوربین آن گذاشته است؛ به طوری که در پشت آن دو دوربین واید و خیلی واید و روی آن یک حس‌گر تصویر برای سلفی و ویدئوی حرکت آهسته وجود دارد. آیفون ۱۱ حرفه‌ای سه دوربین دارد.

اپل همچنین مدعی است که طول عمر باتری گوشی جدید خود را افزایش داده و مقاومت آن در برابر آب و ضربه را نیز بالاتر برده است.

قیمت آیفون ۱۱ حرفه‌ای از آیفون ۱۱ معمولی بیشتر است. مدل کوچک آن به قیمت پایه ۹۹۹ دلار و مدل بزرگ به ۱۰۹۹ دلار فروخته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا