بانک و بیمهبیمه

تصادف ساختگی برای فریب شرکت بیمه لو رفت

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: اعضای باند سه نفره ای که با طراحی تصادف جرحی ساختگی قصد داشتند از شرکت بیمه دیه بگیرند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سرهنگ جهانگیر تقی پور روز شنبه اظهار داشت: اعضای یک باند سه نفره که با ساخت صحنه تصادف جرحی دروغین قصد داشتند ۵۰۰ میلیون تومان از شرکت بیمه اخاذی کنند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه شخصی به نام حمید ۲۷ ساله با مراجعه به واحد خسارت یکی از شرکت های بیمه گر قصد دریافت دیه از بیمه در یک پرونده تصادف جرحی را داشت و متصدیان شرکت بیمه گر پی به ساختگی بودن مدارک وی بردند، گفت: با هماهنگی مقام قضائی متهم به همراه ۲ همدستش هنگام مراجعه به شرکت بیمه گر دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

تقی پور ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهمان بناچار پس از مشاهده ادله و نظریه کارشناسی لب به اعتراف گشودند و به پرونده سازی و جعل مدارک برای دریافت پول از شرکت بیمه گر اقرار کردند.

متهم اصلی پرونده در اظهارات خود گفت: پس از انجام تصادف ساختگی در شمال کشور برای دریافت خسارت به تهران آمدیم و با مراجعه به یکی از شرکت های بیمه گر و جعل مدارک پزشکی قصد دریافت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بابت خسارت جانی داشتیم که کارمند بیمه به جعلی بودن مدارک پی برد و به پلیس اطلاع داد.

 

 

منبع
اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا