انرژیصنعت، معدن، تجارت

برگزاری نخستین میز تعمیق ساخت داخل صنعت برق درآبان ماه

مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت خبرداد:

نخستین میز تعمیق و ساخت داخل صنعت برق و الکترونیک با انعقاد چندین قرار داد در آبان ماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، کیوان گردان، مدیرکل دفتر صنایع برق و الکتریک در گفت و گو با خبرنگار شاتا با بیان این خبر توضیح داد: نخستین میز تعمیق صنعت برق با محوریت قرار دادن صنایع مخابرات در آبان ماه در وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور تولید کنندگان و ذی نفعان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در میز ساخت داخل برق چندین موضوع پی گیری خواهد شد گفت:اپراتورهای تلفن همراه به عنوان بخشی از صنعت مخابرات کشور از این جهت که صنعت مخابرات کشور تامین کننده خاص دارد و ازطرف دیگر تقاضا کنندگان این صنعت مجموعه های محدودی همچون شرکت مخابرات ایران ودیگر اپراتورهای تلفن های همراه و به طور خاص همراه اول و ایرانسل که اصلی ترین هستند،در این میز حضور خواهند داشت.

همچنین بخوانید

گردان بیان کرد: استفاده از ظرفیت های بخش داخلی و خصوصی برای تامین برخی از کالاهایی که مورد نیاز در حوزه اپراتوری وبرق خودور است، از جمله محورهای میز تعمیق داخل صنعت برق خواهد بود.

او توضیح داد:بخشی از توقف خودرو و بعداز اینکه تحریم ها بین المللی جدی ترشد در زمینه برق خودور و تجهیزات الکترونیکی است. ازاین رو تامین برق خودرو یکی از بخش های میزتعمیق داخل خواهدبود.

مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک از تولید بردهای الکترونیکی در صنایع مختلف و صنعت لوازم خانگی به عنوان دیگر موضوعات پیشنهادی در این میز خبرداد

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا