بانک و بیمهبیمه

جلسه شورای مدیران شرکت «بیمه ما» برگزار شد

نشست شورای مدیران شرکت «بیمه ما» با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی «بیمه ما»، بعد ازظهر روز دوشنبه بیست و پنجم شهریور ماه ۹۸، جلسه شورای مدیران ستادی در سالن جلسات دفتر مدیرعامل برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره، معاونین و هیات عامل، مدیران ستادی و مشاورین بیمه “ما” برگزار شد، نخست مدیرعامل بیمه “ما” ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، تحلیلی از عملکرد شرکت در شش ماهه نخست سال نود و هشت ارائه و تحقق ۱۱۰درصدی برنامه های پیش بینی شده را اعلام کرد  و گفت: بیمه “ما” در سال های گذشته با مهار مشکلات و تثبیت به موفقیت های زیادی دست یافته و امروز در مرحله شکوفایی قرار دارد و به حق می‌توان گفت گام‌های خوبی در مسیر تعالی برداشته است.

همچنین بخوانید

بهاری فر خاطرنشان کرد: بیمه “ما” سرمایه عظیمی به نام همدلی و انسجام سازمانی دارد که در تمام سطوح قابل لمس و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امیدواریم با بیشتر شدن همگرایی و هم افزایی مدیریت های ستادی و شبکه فروش و همدلی بیشتر در کار گروهی این مودت، دوستی و اعتماد افزایش یافته و منجر به موفقیت های بیشتر و آینده درخشان تر برای مجموعه و پرسنل با دانش و منعطف شرکت بیمه “ما” شود که این موضوع با وجود هیات مدیره منسجم و همدل دور از دسترس نیست.

اعضای هیات مدیره متشکل از احمد توکل مقدم، بیژن صادق و محمد جعفریان عملکرد صحیح شرکت را نشان از تلاش و جدیت تمام مدیران و پرسنل دانستند و فراهم کردن بستر مناسب در راستای ارائه بهترین خدمات به بیمه گذاران با در نظر گرفتن اصول سازمانی یعنی “سلامت”، “حرفه‌ای‌گری” و ” انسجام سازمانی” را حائز اهمیت قلمداد کردند.

در ادامه معاون شبکه فروش و توسعه بازار ، گزارشی از عملکرد شبکه فروش، شعب و نمایندگان و طرح های مبتکرانه و نوآورانه با رویکرد مدیریت ریسک و هدف رشد پرتفوی ارائه کرد. سپس مدیران بیمه های اتومبیل و اتکایی و روابط بین الملل گزارشی مختصر از عملکرد  و اقدامات صورت گرفته در حوزه ادارات تابعه ارائه کردند.

در ادامه حجت بهاری فر ، پس از استماع گزارش مدیران ستادی طی سخنانی ضمن ارائه رهنمودهای لازم در راستای خدمت مضاعف به مشتریان و اتخاذ راهکارهای اجرایی بهینه در این خصوص، بر لزوم ادامه روند رو به رشد شرکت بیمه “ما” در صنعت بیمه تأکید کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا